Lulue
Yesterday, I found a scripted nesting doll in Hasendow Main store.
Simple, but quite funny one. It sprinkles a lot of Matrioshkas on and on around here and there.  I could't stop laughing, and clicking at all.
Unfortunaterly, it's not for sale. It seems to me that, a creator of this object is Ms. Nyamo Korobase. I've been searching it for hours though, I couldn't find any hints. I want to know how, where I can pick it up!
If you have any information about this, please, please let me know!!
昨日、私は破扇堂 本店でスクリプト仕掛けの入れ子人形をみつけました。
素朴で、とても可笑しな品です。次から次へと辺り一面にマトリョーシカをばら撒くんです。クリックする手も笑いも止まりませんでした。
残念なことに非売品で、オブジェクトの製作者はNyamo Korobaseさんという方のようです。何時間も検索していますが、全く手掛かりがありません。
何処で如何すれば買えるのやら。どなたかご存知の方、是非是非、お知らせ下さい!
1 Response
  1. Lulue Says:

    In Twitter, Matrioshka's creator gave me a comments! Yay!!

    Twitterで製作者様からコメント頂きました。やった~!